Μπορεί να μην έχεις σχέση με το τα ρινγκ, το sparing, τα κροσέ και τα ντιρέκτ, όμως η προπόνηση των πυγμάχων θα σε βοηθήσει να φτιάξεις κοιλιακούς. Ο λόγος είναι απλός. Είναι προπόνηση που εστιάζει στην αύξηση της μυϊκής μάζας. Και όσο περισσότερη μυϊκή μάζα διαθέτεις τόσες περισσότερες θερμίδες καις ακόμα και όταν κάθεσαι, καθώς έχεις καταφέρει να εκτινάξεις τον μεταβολισμό σου. Και όσο λιγότερο λίπος, τόσο πιο εύκολα έρχεται και η γράμμωση για τους κοιλιακούς σου Σου έχουμε 4 ασκήσεις που θα σε φέρουν πολλά βήματα πιο κοντά στα παραπάνω. Θα τις εκτελέσεις όμως σαν super set των δύο. Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr

   ·    πριν από  8 ημέρες 21 ώρες  ·    

Newsbomb

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Άντρας
Ροή videos

Από την ενότητα: Άντρας

Δεν βρέθηκαν video

Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

ANT1
21:00
THE WALL
Σόου
MAD TV
21:00
ΛΑΪΚ ΣΤΑ ΛΑΪΚΑ
Σόου
Star Channel
21:00
ΤΑΙΝΙΑ
Παιδική εκπομπή
Βουλή
21:00
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Ντοκιμαντέρ
ΕΡΤ 1
21:00
ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΣΟΥΗΔΙΑ
Άλλο
ΕΡΤ 2
21:00
ΤΟ ΜΙΝΟΡΕ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ 2
Σειρά
ΕΡΤ 3
21:00
ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ
Άλλο
ΣΚΑΪ
21:00
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!
Άλλο
Mega Channel
20:20
ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΩΜΑΤΙΟ
Άλλο
Kontra Channel
20:00
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
Άλλο
MTV
20:00
EURO TOP CHART
Σόου
TV Μακεδονία
20:00
ΜΠΡΟΥΣΚΟ
Σειρά

Πρωτοσέλιδα

Palo presentation