GR RS CY
  Σήμερα 20.12.14  γιορτάζουν: 
×

Ακολουθήστε το Palo.gr στο Facebook

Γράφει η Μαρία Ζουμπούλογλου-εκπαιδευτικός Ζούμε στο τέλος της εποχής των ξύλινων παραδοσιακών σκαριών. Η ζήτησή τους μειώνεται διαρκώς και κατ' επέκταση η παραγωγή τους. Αναμφισβήτητα σε λίγο καιρό θα αποτελούν αποκλειστικά μουσειακά εκθέματα. Η Ελλάδα εξαιτίας της γεωγραφικής της θέσης είχε αναπτύξει από τα αρχαία χρόνια τη ναυπηγική τέχνη. Στις παραλιακές περιοχές και στα νησιά συναντούσε κανείς μεγάλα καράβια. Όλα ήταν ξύλινα, φτιαγμένα από έμπειρους τεχνίτες, οι οποίοι χειρίζονταν άριστα τα χειροκίνητα εργαλεία τους. Όλα αυτά τα πλοία κυριαρχούσαν στις θάλασσες του κόσμου. Στις αρχές του 20ου αιώνα ο ατμός είχε αρχίσει να εισβάλει στη ζωή μας, αλλά τα ιστιοφόρα συνέχιζαν να κυριαρχούν. Τα μικρότερα πλοία προορίζονταν κυρίως για την αλιεία, τη σπογγοαλιεία και το τοπικό εμπόριο. Είχαν λοιπόν τα ανάλογο σχήμα, ώστε να εξυπηρετούν σωστά το σκοπό κατασκευής τους. Έτσι κάποια ήταν λεπτόγραμμα και χαμηλά για να ταξιδεύουν γρήγορα με...

   ·    πριν από  2 Χρόνια -21 Μήνα  ·    

Fonipeiraioton

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Blogs

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αττική

    Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

    Δεν υπάρχει πρόγραμμα ημέρας

    Πρωτοσέλιδα

    Palo presentation