πριν από  21 ώρες 31 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Gen Z, που αντιπροσωπεύει το 25% του παγκόσμιου πληθυσμού, εξελίσσεται σε καταναλωτική υπερδύναμη με αγοραστική δύναμη 12 τρισ. δολαρίων έως το 2030. Προτιμά αυθεντικότητα, εξατομίκευση και αξίες αντί για status και τάση, μεταμορφώνοντας τη μόδα και το retail. Η πιστότητα στα brands είναι εύθραυστη: το 81% αλλάζει αγοραστικές αποφάσεις με βάση τη φήμη, τη βιωσιμότητα και την ηθική των εταιρειών. Η Γενιά Ζ έρχεται δυναμικά για να επαναπροσδιορίσει την επιτυχία, την ταυτότητα και την κατανάλωση. Δεν είναι πια παιδιά, αποτελούν περίπου το 25% του παγκόσμιου πληθυσμού και έχουν εξελιχθεί σε απαιτητικούς καταναλωτές που ήδη διαθέτουν αγοραστική δύναμη, και θα αποκτήσουν πολύ περισσότερη, καθώς η "Μεγάλη Κληρονομιά" αρχίσει να περνά από γενιά σε γενιά. Σύμφωνα με τη NielsenIQ, η παγκόσμια αγοραστική δύναμη της Gen Z προβλέπεται να αγγίξει τα 12 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Η ημέρα που η Γενιά Ζ έγινε μια καταναλωτική δύναμη που...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation