12 τρισ. δολάρια στα χέρια της Gen Z: Πώς αλλάζουν οι κανόνες του retail
Η Gen Z, που αντιπροσωπεύει το 25% του παγκόσμιου πληθυσμού, εξελίσσεται σε καταναλωτική υπερδύναμη με αγοραστική δύναμη 12 τρισ. δολαρίων έως το 2030. Προτιμά αυθεντικότητα, εξατομίκευση και αξίες αντί για status και τάση, μεταμορφώνοντας τη μόδα και το retail. Η πιστότητα στα brands είναι εύθραυστη: το 81% αλλάζει αγοραστικές αποφάσεις με βάση τη φήμη, τη βιωσιμότητα και την ηθική των εταιρειών. Η Γενιά Ζ έρχεται δυναμικά για να επαναπροσδιορίσει την επιτυχία, την ταυτότητα και την κατανάλωση. Δεν είναι πια παιδιά, αποτελούν περίπου το 25% του παγκόσμιου πληθυσμού και έχουν εξελιχθεί σε απαιτητικούς καταναλωτές που ήδη διαθέτουν αγοραστική δύναμη, και θα αποκτήσουν πολύ περισσότερη, καθώς η "Μεγάλη Κληρονομιά" αρχίσει να περνά από γενιά σε γενιά. Σύμφωνα με τη NielsenIQ, η παγκόσμια αγοραστική δύναμη της Gen Z προβλέπεται να αγγίξει τα 12 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Η ημέρα που η Γενιά Ζ έγινε μια καταναλωτική δύναμη που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.