Black Friday 2025: Κερδισμένες (πάλι) οι μεγάλες επιχειρήσεις, υπό πίεση οι μικρομεσαίες - Οι δύο εκπλήξεις
Της Ξανθής Γούναρη Χωρίς ουρές έξω από τα καταστήματα, όπως συνέβαινε πριν λίγα χρόνια, αλλά με πολύ κόσμο στους δημοφιλείς εμπορικούς δρόμους, στις μεγάλες αλυσίδες και στα malls έκλεισε η φετινή Black Friday, αν και οι περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις συνεχίζουν τις προσφορές τουλάχιστον έως στο τέλος της εβδομάδας. Παρά την κινητικότητα στα φυσικά καταστήματα και τις αυξημένες επισκέψεις στα eshops όλο το προηγούμενο τετραήμερο και περισσότερο χθες λόγω της Cyber Monday, τα εντυπωσιακά νούμερα δεν ήρθαν στα ταμεία, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές προτίμησαν να ψωνίσουν φθηνότερα προϊόντα, ενώ οι "μαύρες εκπτώσεις" δεν βοήθησαν ούτε τον ηλεκτρονικό τζίρο, ο οποίος για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια αναμένεται να παρουσίασε κάμψη για το σύνολο του 2025. Παράλληλα, οι μικρές επιχειρήσεις συνεχίζουν να δυσκολεύονται να ανταγωνιστούν τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, που για μια ακόμη φορά πήραν τον "αφρό" των πωλήσεων. Σύμφωνα με τον...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.