πριν από  11 ώρες 7 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Την παράδοση των cultural references των 90s-00s τήρησε και φέτος το Πλαίσιο για την ετήσια καμπάνια Black Friday με τη "σφραγίδα" της Frank & Fame. Το "Τι έγινε Κωστάκη;" συμπληρώνεται από το "Σε γουστάρει η Black Friday;" και έρχεται ως αποκορύφωμα σε μια ταινία όπου η Τζένη Μπότση, undercover ως υπάλληλος του Πλαισίου με μουστάκι, κάνει όλο και πιο απρόσμενες σκηνές ζηλοτυπίας σε έναν ανυποψίαστο Κώστα, πελάτη στο Πλαίσιο. Χαμηλές τιμές, άμεση παράδοση και online προσφορές γίνονται αντικείμενο πόθου για τον Κωστάκη και ζήλειας για την Τζένη Μπότση, ώσπου o Κώστας ξεκολλάει το μουστάκι και ανακαλύπτει την αλήθεια: Αυτή η Black Friday θα είναι τόσο Τζένη Μπότση, τόσο Πλαίσιο. Η παραγωγή του τηλεοπτικού έγινε από την Picky Productions σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπουραντά, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats Music. H καμπάνια συμπληρώνεται από ρ/φ σποτ, BTL εφαρμογές και στοχευμένη επικοινωνία των προσφορών. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation