Black Friday καμπάνια από F&F και Πλαίσιο
Την παράδοση των cultural references των 90s-00s τήρησε και φέτος το Πλαίσιο για την ετήσια καμπάνια Black Friday με τη "σφραγίδα" της Frank & Fame. Το "Τι έγινε Κωστάκη;" συμπληρώνεται από το "Σε γουστάρει η Black Friday;" και έρχεται ως αποκορύφωμα σε μια ταινία όπου η Τζένη Μπότση, undercover ως υπάλληλος του Πλαισίου με μουστάκι, κάνει όλο και πιο απρόσμενες σκηνές ζηλοτυπίας σε έναν ανυποψίαστο Κώστα, πελάτη στο Πλαίσιο. Χαμηλές τιμές, άμεση παράδοση και online προσφορές γίνονται αντικείμενο πόθου για τον Κωστάκη και ζήλειας για την Τζένη Μπότση, ώσπου o Κώστας ξεκολλάει το μουστάκι και ανακαλύπτει την αλήθεια: Αυτή η Black Friday θα είναι τόσο Τζένη Μπότση, τόσο Πλαίσιο. Η παραγωγή του τηλεοπτικού έγινε από την Picky Productions σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπουραντά, ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Rabbeats Music. H καμπάνια συμπληρώνεται από ρ/φ σποτ, BTL εφαρμογές και στοχευμένη επικοινωνία των προσφορών. CATEGORIES: Advertising
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.