DDB Athens | Alpha Bank | Καμπάνια
Η ΖΩΗ είναι γεμάτη απρόοπτα και εκπλήξεις, όπως αναφέρει η 360º καμπάνια της DDB Athens για την Alpha Bank. Με πρωταγωνιστή ένα μωρό που "το μόνο που ήθελε ήταν ένα ωραίο, μπεζ αρκουδάκι..", η καμπάνια αποκαλύπτει τη διαφορετικότητά της αφού η αφήγηση γίνεται μέσα από την οπτική και το λόγο του με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης. Το μωρό καταστρώνει το πιο cute & funny revenge plan, για να κάνει τους γονείς του "να το πληλώσουν", όπως αναφέρεται στο σποτ. Η τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ αλλά και των υλικών της 360º καμπάνιας, η οποία αναπτύσσεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και φυσικά στα ψηφιακά μέσα (Display banners, Web tv, Social Media, YouTube). CATEGORIES: Creativity
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα




![Multimedia - Επενδύσεις: Γιατί παραμένει το επενδυτικό κενό - Τι δείχνει η ακτινογραφία της Alpha Bank [γραφήματα]](Themes/1/Default/media/loading.gif)


Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.