πριν από  3 ώρες 53 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η ΖΩΗ είναι γεμάτη απρόοπτα και εκπλήξεις, όπως αναφέρει η 360º καμπάνια της DDB Athens για την Alpha Bank. Με πρωταγωνιστή ένα μωρό που "το μόνο που ήθελε ήταν ένα ωραίο, μπεζ αρκουδάκι..", η καμπάνια αποκαλύπτει τη διαφορετικότητά της αφού η αφήγηση γίνεται μέσα από την οπτική και το λόγο του με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης. Το μωρό καταστρώνει το πιο cute & funny revenge plan, για να κάνει τους γονείς του "να το πληλώσουν", όπως αναφέρεται στο σποτ. Η τεχνητή νοημοσύνη, χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ αλλά και των υλικών της 360º καμπάνιας, η οποία αναπτύσσεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και φυσικά στα ψηφιακά μέσα (Display banners, Web tv, Social Media, YouTube). CATEGORIES: Creativity

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation