Η Ελλάδα χάνει το τρένο των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ
σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα εξακολουθεί να κρατά ένα συγκριτικά μικρό μερίδιο στην αγορά. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, μόλις το 3,1% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ στη χώρα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά. Το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανήλθε στα 335 εκατ. ευρώ. Το προαναφερόμενο ποσοστό παραμένει στάσιμο τα τελευταία χρόνια, παρά τις ευκαιρίες που δημιούργησε η πανδημία με την πρόσκαιρη άνοδο του συγκεκριμένου ποσοστού κοντά στο 5% και παρά τη γενικότερη στροφή των καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το ποσοστό αυτό υπογραμμίζει την απόσταση που χωρίζει την ελληνική αγορά από άλλες ευρωπαϊκές, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Μεγάλη Βρετανία, όπου η διείσδυση του online καναλιού ξεπερνά το 11%, φτάνοντας σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη υψηλότερα. Η διαφορά αυτή δεν είναι τυχαία, καθώς στη βρετανική αγορά έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές επενδύσεις...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα εξακολουθεί να κρατά ένα συγκριτικά μικρό μερίδιο στην αγορά. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, μόλις το 3,1% του συνολικού τζίρου των σούπερ μάρκετ στη χώρα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά. Το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ανήλθε στα 335 εκατ. ευρώ. Το προαναφερόμενο...







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.