πριν από  11 ώρες 55 λεπτά

Naftemporiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η πολυτέλεια αλλάζει εποχή και η Von Poll Greece βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της μετάβασης. Στον νέο κόσμο που διαμορφώνεται, οι εύποροι καταναλωτές δεν αναζητούν απλώς ένα σπίτι. Αναζητούν έναν τρόπο ζωής. Με το καινοτόμο Luxury Lifestyle Report, η εταιρεία δεν περιορίζεται στην καταγραφή της αγοράς. Αποκαλύπτει, προβλέπει και διαμορφώνει τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των High Net Worth Individuals σε εννέα κορυφαίες χώρες: ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Σουηδία, Γαλλία, Ιταλία και ΗΑΕ. Και το μεγάλο εύρημα; Η πολυτέλεια επαναπροσδιορίζεται. Το Lifestyle αναδεικνύεται στο Νο1 κριτήριο αγοράς (44%), ξεπερνώντας ακόμη και τη "χρυσή" παράμετρο της Τοποθεσίας (43%), τις Οικογενειακές Ανάγκες (42%) και το ROI (40%). Δεν αγοράζουν απλώς τετραγωνικά. Επενδύουν σε εμπειρίες. Σε ποιότητα ζωής. Σε έναν νέο τρόπο να ζεις την καθημερινότητα. Η Μετατόπιση στο Lifestyle: Η Νέα Προτεραιότητα Η Von Poll Greece, μέλος...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation