Lifestyle η ROI? Η Von Poll Greece ανατρέπει όσα ξέραμε για τα πολυτελή ακίνητα
Η πολυτέλεια αλλάζει εποχή και η Von Poll Greece βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της μετάβασης. Στον νέο κόσμο που διαμορφώνεται, οι εύποροι καταναλωτές δεν αναζητούν απλώς ένα σπίτι. Αναζητούν έναν τρόπο ζωής. Με το καινοτόμο Luxury Lifestyle Report, η εταιρεία δεν περιορίζεται στην καταγραφή της αγοράς. Αποκαλύπτει, προβλέπει και διαμορφώνει τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των High Net Worth Individuals σε εννέα κορυφαίες χώρες: ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Σουηδία, Γαλλία, Ιταλία και ΗΑΕ. Και το μεγάλο εύρημα; Η πολυτέλεια επαναπροσδιορίζεται. Το Lifestyle αναδεικνύεται στο Νο1 κριτήριο αγοράς (44%), ξεπερνώντας ακόμη και τη "χρυσή" παράμετρο της Τοποθεσίας (43%), τις Οικογενειακές Ανάγκες (42%) και το ROI (40%). Δεν αγοράζουν απλώς τετραγωνικά. Επενδύουν σε εμπειρίες. Σε ποιότητα ζωής. Σε έναν νέο τρόπο να ζεις την καθημερινότητα. Η Μετατόπιση στο Lifestyle: Η Νέα Προτεραιότητα Η Von Poll Greece, μέλος...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.