πριν από  23 ώρες 24 λεπτά

Capital.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στον δυναμικό χώρο του λιανεμπορίου, η πιστότητα των πελατών δεν είναι απλώς επιθυμητή, αλλά καθοριστική για την επιβίωση και την ανάπτυξη των franchise. Τα προγράμματα loyalty έχουν εξελιχθεί σε στρατηγικό εργαλείο, επιτρέποντας στους franchisees να κατανοούν σε βάθος τις συνήθειες των πελατών τους, να προσφέρουν προσωποποιημένες προσφορές και να ενισχύσουν τη συχνότητα των αγορών. Με την κατάλληλη τεχνολογική υποδομή, κάθε κατάστημα μπορεί να συλλέγει και να αξιοποιεί δεδομένα, δημιουργώντας μια εμπειρία που συνδέει τον πελάτη με το brand σε κάθε επαφή. Η εμπειρία του καταναλωτή δεν περιορίζεται στις προσφορές ή στις εκπτώσεις. Παράγοντες όπως η καθαριότητα και η αισθητική των καταστημάτων, η φιλικότητα του προσωπικού, η ταχύτητα και η ακρίβεια στην εξυπηρέτηση διαμορφώνουν μια συνολική εικόνα που επηρεάζει την αφοσίωση. Τα franchise, με τον συνδυασμό κεντρικής καθοδήγησης και τοπικής διαχείρισης, μπορούν να διασφαλίσουν ότι η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation