πριν από  3 ώρες 50 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η δημιουργικότητα είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα της βιομηχανίας του marketing και της επικοινωνίας, από τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτή. Σε παλαιότερο άρθρο του, στο Harvard Business Review, ο Bas Korsten, Global Chief Creative Officer Innovation & EMEA CCO της VML, με τίτλο "Train Your Brain to Be More Creative", ανέφερε ότι η δημιουργικότητα δεν είναι έμφυτη, ενώ μπορούμε να την "ακονίσουμε" και, μάλιστα, μοιράστηκε κάποιους τρόπους, που μπορούν να βοηθήσουν σε αυτόν τον στόχο και βασίζονται στη νευροεπιστήμη. Στους τρόπους αυτούς συμπεριέλαβε την επαφή με τη φύση, η οποία μπορεί να μειώσει το άγχος. Τον διαλογισμό που καθαρίζει το μυαλό από τις μπερδεμένες σκέψεις και δίνει στον εγκέφαλο τον χώρο να παρατηρήσει και να σκεφτεί. Την άσκηση η οποία οδηγεί στην απελευθέρωση ενδορφινών, χημικών ουσιών που παράγει το σώμα και βοηθούν στην ανακούφιση από το στρες και τον πόνο. Τέλος, τη σύνδεση με άλλους ανθρώπους. Η...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation