πριν από  7 ώρες 30 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η νέα καμπάνια της Hoku για το Ravenna Black November είναι στον "αέρα", με στόχο να είναι αυτή τη φορά, πιο καλτ από ποτέ. Σε ένα σύντομο τηλεοπτικό σποτ κινηματογραφικής αισθητικής, που αντλεί έμπνευση από την έκφραση "καβούρια στις τσέπες", ανέκφραστοι πρωταγωνιστές σε παράξενα κοστούμια συνθέτουν μια "όπερα" σε bizarre ύφος, η οποία, μέσα από αλληλουχία σουρεάλ σκηνικών, κορυφώνεται στο μήνυμα "καΒΟΥΡ για Ravenna!". Εκτός από το τηλεοπτικό σποτ, την καμπάνια πλαισιώνει το αντίστοιχο ραδιοφωνικό και ανάπτυξη στα social media. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation