πριν από  16 ώρες 25 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Ogilvy, στο πλαίσιο των δράσεων ΕΚΕ, ένωσε τις δυνάμεις της με τη Humanity Greece για μια εθελοντική δράση, μια πενθήμερη πρωτοβουλία αγάπης για τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας. Με αυτό το πνεύμα, σημείωσε τα εξής αποτελέσματα: 1) 930 μερίδες φρέσκου φαγητού: Οι άνθρωποι της Ogilvy μαγείρεψαν για τις ευάλωτες ομάδες και συνανθρώπους μας που το έχουν άμεση ανάγκη, 2) 193 πακέτα στήριξης με βασικά αγαθά για πληγείσες και ευάλωτες οικογένειες και 3) Διαχείριση τόνων αγαθών από 20 παλέτες: Η ομάδα της Ogilvy συμμετείχε στη δημιουργία πακέτων με είδη που παρέλαβε η ΑΜΚΕ από δωρητή για τη στήριξη 24 φορέων, Οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, εθελοντικών Πυροσβεστικών κλιμακίων καθώς και ευάλωτων οικογενειών που υπάγονται στο μητρώο της ΑΜΚΕ. CATEGORIES: Advertising

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation