ΙΕΛΚΑ: Κόστη, προσωπικό και κλιματική αλλαγή οι τρεις μεγάλες προκλήσεις για το λιανεμπόριο και τα FMCG
Η διαχείριση του αυξημένου λειτουργικού κόστους, η δυσκολία εύρεσης και διατήρησης προσωπικού, καθώς και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, αποτελούν τις τρεις κυριότερες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου και των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG), όπως καταγράφεται σε νέα έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2025 με τη συμμετοχή 130 ανώτερων και ανώτατων στελεχών από μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου, μεταξύ των οποίων αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές FMCG, καλύπτοντας τμήματα όπως η γενική διεύθυνση, το marketing, οι πωλήσεις, τα οικονομικά, οι αγορές και η πληροφορική.1 Το κυρίαρχο πρόβλημα που αναδεικνύεται είναι το υψηλό κόστος λειτουργίας, το οποίο δηλώνεται από το σύνολο σχεδόν των συμμετεχόντων, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική του επίδραση στην αποδοτικότητα του κλάδου. Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί και το αυξημένο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τα αυξημένα κόστη, η εύρεση και διατήρηση του προσωπικού και η κλιματική αλλαγή είναι τα βασικά προβλήματα του κλάδου λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG (ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών). 3 στις 4 επιχειρήσεις δηλώνουν ότι έχουν κενές θέσεις εργασίας το καλοκαίρι 2025 ενώ 1 στις 2 επιχειρήσεις έχει υιοθετήσει εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με τελευταία...
Τις απόψεις των στελεχών επιχειρήσεων στο λιανεμπόριο ταχυκίνητων προϊόντων για τα κύρια κλαδικά θέματα και τις προκλήσεις, καταγράφει η εξαμηνιαία κυλιόμενη Έρευνα Τάσεων στο Λιανεμπόριο FMCG του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) . Η έρευνα διεξήχθη τον Ιούνιο 2025 με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και δείγμα 130 ανώτερα και ανώτατα...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.