Omnicom-IPG: Τέλος εποχής για DDB, FCB & MullenLowe
Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας Omnicom-IPG την περασμένη εβδομάδα, σήμερα έρχονται περισσότερες ειδήσεις σχετικά με τη στρατηγική, τη δομή και την ηγεσία - συμπεριλαμβανομένης της ενοποίησης των ιστορικών agencies. Όπως γράφεται χαρακτηριστικά στο The Drum, επιβεβαιώνεται το χειρότερο, κρυμμένο μυστικό στον χώρο της διαφήμισης: οι ιστορικές εταιρείες, FCB και DDB είναι μεταξύ αυτών που θα καταργηθούν στο πλαίσιο των προσπαθειών ενοποίησης, με περισσότερες απώλειες θέσεων εργασίας να ακολουθούν. Ήταν γνωστό εδώ και καιρό ότι ο John Wren, το εδώ και πολλά χρόνια αφεντικό της Omnicom, θα παραμείνει President και CEO, και ότι ο Philippe Krakowsky - ο ομόλογός του στην IPG - θα ενταχθεί ως Co-president και COO. Την περασμένη εβδομάδα, γνωστοποιήθηκε ότι οι συνάδελφοί του στην IPG, Patrick Moore και E. Lee Wyatt Jr, εντάχθηκαν επίσης στο διοικητικό συμβούλιο της Omnicom. Η ενοποίηση οδηγεί στην κατάργηση brands Μετά από μήνες εικασιών...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η εποχή του νέου κολοσσού της παγκόσμιας αγοράς διαφήμισης φαίνεται πως ξεκινά με την ολοκλήρωση της πορείας των DDB, FCB και MullenLowe, καθώς και με την κατάργηση πάνω από 13.000 θέσεων εργασίας απο το πρώτο στάδιο Περισσότερες από 4.000 θέσεις εργασίας πρόκειται να καταργήσει η Omnicom, μετά την ολοκλήρωση της -ύψους 13 δις δολαρίων- εξαγορά του Interpublic Group...







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.