Rebranding, AI και ενισχυμένη διεθνής παρουσία. Η νέα εποχή της Quintessential έχει ήδη ξεκινήσει
Σε μια εποχή που η τεχνολογία επαναπροσδιορίζει συνεχώς τα όρια της δημιουργίας, η Quintessential επιλέγει να επαναπροσδιορίσει και τον ίδιο της τον εαυτό. Επτά χρόνια μετά την ίδρυσή της, η ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη custom λογισμικού περνά από μια στρατηγική και ταυτόχρονα ουσιαστική μετάβαση μέσα από το "The Quintessential Renaissance". Αυτή η "αναγέννηση" δεν είναι όμως απλώς ένα rebranding, αλλά μια δήλωση προθέσεων, ένα νέο ξεκίνημα που συνοδεύεται από ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική, στόχευση στο εξωτερικό και νέα εργαλεία που φέρνουν τους ανθρώπους της πιο κοντά από ποτέ. Το Fortune Greece συνομίλησε με τους τρεις συνιδρυτές της Quintessential, τον Σωκράτη Χαρίση, τον Κωνσταντίνο Κοπανίδη και τον Αλέξανδρο Δασκαλάκη, για την ουσία πίσω από τη νέα ταυτότητα, τις τεχνολογικές μεταβάσεις και την κουλτούρα μιας ομάδας που δείχνει να μεγαλώνει χωρίς να χάνει τη συνοχή της. Άλλωστε, όπως εξηγεί ο Σωκράτης Χαρίσης...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.