Riccardo Giraudi: Η εστίαση πρέπει να ακολουθεί το καινοτόμο πνεύμα των fashion brands
Ο ιδρυτής και CEO του παγκοσμίως διάσημου στον χώρο της luxury εστίασης Giraudi Group, του ομίλου που μεταξύ άλλων βρίσκεται πίσω από το Beefbar brand, μιλάει αποκλειστικά στο CNN Greece. Ο αεικίνητος Riccardo Giraudi δεν είναι απλώς ο ιδρυτής και ο ιδιοκτήτης ενός εκ των πλέον αναγνωρισμένων luxury restaurant ομίλων στον κόσμο. Με τα concept του να περιλαμβάνουν, πλην των Beefbar, και ονόματα όπως το Zeffirino 1939 και το African Queen, συνάμα είναι και ένας οραματιστής επιχειρηματίας, ο πρώτος που είδε τις δυνατότητες των "εξωτικών" Ιαπωνικών premium κοπών και τις εισήγαγε στην Ευρώπη το μακρινό 2014, ενώ σήμερα διαθέτει πλέον ακόμη και το δικό του fashion brand. Beefbar Athens Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: περισσότερα από 40 εστιατόρια σε πάνω από 20 χώρες και με παρουσία σε τέσσερις ηπείρους σεβρίρουν πάνω από 2.9 εκατομμύρια πιάτα το χρόνο. Ο Riccardo Giraudi, κατά κόσμον Beefboy, είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που ανέλαβε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(635)
- politismos(47)
- Βιβλία(58)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(70)
- Κινηματογράφος(95)
- Μουσική(76)
- Παράξενα(48)
- Τέχνη(26)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.