×

Ακολουθήστε το Palo.gr στο Facebook

Σχετικά με το πρόσφατο παράπονο του αναγνώστη και πελάτη μας ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία η οποία... (αφορά:  50 άτοκες δόσεις και Κωτσόβολος ) προκλήθηκε άθελα μας και θα θέλαμε να δώσουμε κάποιες διευκρινίσεις. Όπως σωστά ανέφερε ο πελάτης μας, όταν έγινε η παραγγελία δεν υπήρχε απόθεμα του προϊόντος και έπρεπε να γίνει νέα παράδοση από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ωστόσο οι ημερομηνίες παράδοσης καθυστέρησαν εκ νέου λόγω απρόσμενης απεργίας των τελωνειακών υπαλλήλων που δημιούργησε πολλά αντίστοιχα προβλήματα στην αγορά. Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τον πελάτη μας ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην εξυπηρέτηση της εταιρείας μας αλλά σε αυτό τον εξωτερικό και αστάθμητο παράγοντα. Ο πελάτης μας εφόσον δεν έχει παραλάβει ακόμη το προϊόν της παραγγελίας του, μπορεί να έρθει σε επαφή με το κατάστημα μας που έγινε η παραγγελία του και να ζητήσει τη μεταφορά της δόσης του για τον επόμενο μήνα. Δ.Β Διευθυντής Καταστήματος...

   ·    πριν από  2 Χρόνια -20 Μήνα  ·    

Tro-ma-ktiko

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Blogs

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

Σχετικά Θέματα

Δεν βρέθηκαν σχετικά cluster
Από την ενότητα: Ελλάδα

Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

Star Channel
17:30
ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ STAR
Ειδήσεις
Kontra Channel
17:00
EΛΛΗΝΩΝ ΕΓΕΡΣΙΣ
Ειδήσεις
MAD TV
17:00
OK
Μουσική εκπομπή
MTV
17:00
THE HARD TIME OF RJ BERGER
Μαγκαζίνο
ΣΚΑΪ
16:45
CHEF ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Άλλο
Mega Channel
16:40
SINGLES 2
Σειρά
ΝΕΡΙΤ
16:30
Ο ΠΕΘΕΡΟΠΛΗΚΤΟΣ
Σειρά
ΝΕΡΙΤ
16:15
4GREECE
Άλλο

Πρωτοσέλιδα

Palo presentation