Σχετικά με το πρόσφατο παράπονο του αναγνώστη και πελάτη μας ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία η οποία... (αφορά:  50 άτοκες δόσεις και Κωτσόβολος ) προκλήθηκε άθελα μας και θα θέλαμε να δώσουμε κάποιες διευκρινίσεις. Όπως σωστά ανέφερε ο πελάτης μας, όταν έγινε η παραγγελία δεν υπήρχε απόθεμα του προϊόντος και έπρεπε να γίνει νέα παράδοση από την κατασκευάστρια εταιρεία. Ωστόσο οι ημερομηνίες παράδοσης καθυστέρησαν εκ νέου λόγω απρόσμενης απεργίας των τελωνειακών υπαλλήλων που δημιούργησε πολλά αντίστοιχα προβλήματα στην αγορά. Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τον πελάτη μας ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην εξυπηρέτηση της εταιρείας μας αλλά σε αυτό τον εξωτερικό και αστάθμητο παράγοντα. Ο πελάτης μας εφόσον δεν έχει παραλάβει ακόμη το προϊόν της παραγγελίας του, μπορεί να έρθει σε επαφή με το κατάστημα μας που έγινε η παραγγελία του και να ζητήσει τη μεταφορά της δόσης του για τον επόμενο μήνα. Δ.Β Διευθυντής Καταστήματος...

   ·    πριν από  2 Χρόνια -23 Μήνα  ·    

Tro-ma-ktiko

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Blogs

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

Σχετικά Θέματα

Δεν βρέθηκαν σχετικά cluster
Από την ενότητα: Ελλάδα

Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

Alpha
10:15
SHOP TV
Ειδήσεις
ANT1
10:00
ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ
Μαγκαζίνο
Kontra Channel
10:00
OIKO ZHN
Άλλο
MAD TV
10:00
HITS NON STOP
Μουσική εκπομπή
MTV
10:00
I USED TO BE FAT
Μαγκαζίνο
Mega Channel
10:00
ΠΡΩΙΝΟ MOU
Μαγκαζίνο
Star Channel
10:00
LIVE U
Ειδήσεις
Δημόσια Τηλεόραση
10:00
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ειδήσεις
ΣΚΑΪ
10:00
ΤΩΡΑ
Άλλο

Πρωτοσέλιδα

Palo presentation