Tromaktiko.gr

ΔΕΔΔΗΕ: Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Enikos.gr

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα εξάλλου, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Enikonomia.gr

Δεν θα χρεωθούν τις κλήσεις που έκαναν οι πολίτες από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 για διακοπές ρεύματος, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ. Αναλυτικά, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Paron.gr

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι όλοι οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

0 Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα εξάλλου, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Paron.gr

Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι όλοι οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

SofokleousIn.gr

Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα εξάλλου, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Epixeiro

Στον ΔΕΔΔΗΕ θα χρεωθεί το κόστος τον κλήσεων για όσους πολίτες αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια (14 - 21 Φεβρουαρίου) με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο?, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Διαχειριστής.? Αναλυτικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Fpress.gr

Σύντομα η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην οποία οι κλήσεις θα είναι δωρεάν. Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Ant1news.gr

Μηδενική χρέωση για τις κλήσεις που έγιναν λόγω κακοκαιρίας. Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου.

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Voria.gr

Στη κάλυψη του ποσού που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου θα προχωρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας δήλωσε πως "από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Lifo.gr

"Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου". Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς...

   ·    πριν από  1 Μήνα 16 ημέρες  ·    

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Ελλάδα
Palo presentation