ΔΕΔΔΗΕ: Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...
Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα εξάλλου, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...
Δεν θα χρεωθούν τις κλήσεις που έκαναν οι πολίτες από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 για διακοπές ρεύματος, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο ΔΕΔΔΗΕ. Αναλυτικά, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, θα καλύψει το ποσό που χρεώθηκαν...
Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι όλοι οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις...
0 Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα εξάλλου, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...
Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι όλοι οι πολίτες που κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, δεν θα επιβαρυνθούν με τη χρέωση για αυτές τις...
Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου. Σύντομα εξάλλου, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην...
Στον ΔΕΔΔΗΕ θα χρεωθεί το κόστος τον κλήσεων για όσους πολίτες αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια (14 - 21 Φεβρουαρίου) με αποτέλεσμα να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών στο 11500 ή στο 2111900500 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο?, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Διαχειριστής.? Αναλυτικότερα, ο ΔΕΔΔΗΕ...
Σύντομα η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην οποία οι κλήσεις θα είναι δωρεάν. Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως...
Μηδενική χρέωση για τις κλήσεις που έγιναν λόγω κακοκαιρίας. Η ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου.
Στη κάλυψη του ποσού που χρεώθηκαν οι πολίτες για κλήσεις στους αριθμούς 11500 και 2111900500 κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας Μήδεια από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου θα προχωρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. O υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κ. Σκρέκας δήλωσε πως "από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το ύψος των...
"Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας "Μήδεια" από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου". Όπως ανακοινώθηκε σήμερα, ο ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με όλους τους τηλεπικοινωνιακούς...

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(3)
- Αμυντικά θέματα(119)
- Αστυνομικό Δελτίο(76)
- Εκπαίδευση(175)
- Εργασία(97)
- Θρησκεία(143)
- Κοινωνία(980)
- Νομικά-Δικαστικά(1)
- Ομογένεια(7)
- Πολιτική(1328)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.