LNG Carriers: Από την υπερπροσφορά στο φάσμα της έλλειψης
A+ A- Το 2025 ξεκίνησε με ρυθμό-ρεκόρ παραδόσεων LNGC (LNG Carriers). Μέχρι τα τέλη του έτους, 89 νέα πλοία θα έχουν προστεθεί στον παγκόσμιο στόλο, ενώ η διετία 2026-2027 αναμένεται να φέρει ακόμη 186 μονάδες. Η αγορά σήμερα "πνίγεται" σε χωρητικότητα, πιέζοντας τα ναύλα, με το πλεόνασμα να συντηρείται από τις μαζικές παραγγελίες της περιόδου 2023-2024. Οι πρώτες ενδείξεις ισορροπίας αναμένονται από το 2027, καθώς θα τεθούν σε λειτουργία νέες εγκαταστάσεις υγροποίησης συνολικής δυναμικότητας 170 εκατ. τόνων ετησίως (mtpa), με πάνω από 200 mtpa έργων να αναμένουν τελικές επενδυτικές αποφάσεις (FID). Η Ασία στο επίκεντρο Αν η Ευρώπη είναι η βραχυπρόθεσμη ανάσα για τους πλοιοκτήτες LNG, η Ασία είναι το μέλλον. Μέχρι το 2040, εκτιμάται ότι θα απορροφά πάνω από το 70% του παγκόσμιου εμπορίου LNG, ενώ η ευρωπαϊκή ζήτηση θα κορυφωθεί το 2028-2029 και θα υποχωρήσει, καθώς η ΕΕ εντείνει την απανθρακοποίηση. Η μετατόπιση φορτίων από τις ΗΠΑ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
A+ A- Το 2025 ξεκίνησε με ρυθμό-ρεκόρ παραδόσεων LNGC (LNG Carriers). Μέχρι τα τέλη του έτους, 89 νέα πλοία θα έχουν προστεθεί στον παγκόσμιο στόλο, ενώ η διετία 2026-2027 αναμένεται να φέρει ακόμη 186 μονάδες. Η αγορά σήμερα "πνίγεται" σε χωρητικότητα, πιέζοντας τα ναύλα, με το πλεόνασμα να συντηρείται από τις μαζικές παραγγελίες της περιόδου 2023-2024. Οι πρώτες...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.