Το ζιβάγκο που έγινε συνώνυμο της εκλεπτυσμένης απλότητας
Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ο Στιβ Τζομπς βρέθηκε στα γραφεία της Sony στην Ιαπωνία και το βλέμμα του στράφηκε αμέσως σε ένα απλό μαύρο πουλόβερ. Ένα ζιβάγκο σχεδιασμένο από τον Issey Miyake, που φορούσαν όλοι οι εργαζόμενοι. Όπως εξήγησε ο τότε επικεφαλής της εταιρείας, Akio Morita, μετά τον πόλεμο οι Ιάπωνες αντιμετώπιζαν έλλειψη ρούχων και οι εταιρείες δημιούργησαν τα δικά τους ενδύματα, διαμορφώνοντας μια αισθητική που ένωσε τους εργαζόμενους και έδωσε μορφή στην καθημερινότητά τους. Αυτό το απλό, αλλά γεμάτο σημασία ένδυμα, εντυπωσίασε τον Τζομπς και άναψε την ιδέα ενός "στιλ-ορόσημου" για την Apple. "Αποφάσισα ότι ήθελα αυτή τη σύνδεση και για την Apple", αφηγήθηκε αργότερα ο Τζομπς στην αυτοβιογραφία του από τον Walter Isaacson. Η ιδέα αρχικά απορρίφθηκε, αλλά ο 56χρονος επιχειρηματίας επικοινώνησε με τον Issey Miyake, ο οποίος του δημιούργησε ένα μαύρο ζιβάγκο. Έτσι γεννήθηκε η χαρακτηριστική στολή του: ζιβάγκο, τζιν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.