Black Friday: Οι φόβοι των καταναλωτών και η τεχνητή νοημοσύνη
Η Black Friday είναι μια καθιερωμένη πλέον και στη χώρα μας περίοδος εμπορικών προσφορών στην οποία ...επενδύουν και οι καταναλωτές και -βεβαίως - οι έμποροι. Υπάρχουν όμως και αρκετοί κίνδυνοι που , συχνά με τη βοήθεια της τεχνολογίας, γίνονται όλο και πιο δύσκολο να εντοπιστούν. Η Μαύρη Παρασκευή πλησιάζει και οι περισσότεροι ελπίζουν ότι με τις κατάλληλες αγορές θα εξοικονομήσουν χρήματα για τα χριστουγεννιάτικα δώρα. Ομως ο βρετανικός Guardian, περιγράφει πως είναι εύκολο οι καταναλωτές να εξαπατηθούν, ειδικά τωρα που η τεχνητή νοημοσύνη δίνει στους απαταιώνες περισσότερες δυνατότητες... "Υπάρχουν πολλές προσφορές στο inbox σας, οπότε είναι δύσκολο να τις εξετάσετε όλες, αλλά τότε βλέπετε μια εξαιρετική προσφορά από το αγαπημένο σας κατάστημα ρούχων. Ακολουθείτε τον σύνδεσμο από το email με την ελπίδα να αγοράσετε ένα από τα λίγα πουλόβερ που σας έχουν αρέσει. Ο ιστότοπος μοιάζει πανομοιότυπος με αυτόν που έχετε επισκεφτεί πολλές...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.