πριν από  14 ώρες 53 λεπτά

Tovima.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οταν τον Μάιο του 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ (νυν Περιβάλλοντος και Ενέργειας) παρέδιδε στην κυκλοφορία στο σύνολό της την Εγνατία Οδό, λιγοστοί ήταν σε θέση να προβλέψουν τι θα ακολουθούσε. Η ένταξη δηλαδή της Ελλάδας στον μηχανισμό δημοσιονομικής προσαρμογής και η αξιοποίηση - ως σημαντικού κρατικού περιουσιακού στοιχείου - του αυτοκινητοδρόμου που ενώνει την Ανατολή με τη Δύση με στόχο την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων. Σχεδόν 15 χρόνια μετά, ο μεγάλος κύκλος που άνοιξε το 2011 με την υπαγωγή του οδικού άξονα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) φαίνεται να κλείνει. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, σε έναν μήνα, λίγο πριν εκπνεύσει το 2025, το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα, που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Εβρου, θα παραχωρηθεί στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis για 35 χρόνια. Το σχήμα αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής στον διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ...

πριν από  20 ώρες 47 λεπτά

Όταν τον Μάιο του 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ (νυν Περιβάλλοντος και Ενέργειας) παρέδιδε στην κυκλοφορία στο σύνολό της την Εγνατία Οδό, λιγοστοί ήταν σε θέση να προβλέψουν τι θα ακολουθούσε. Η ένταξη δηλαδή της Ελλάδας στον μηχανισμό δημοσιονομικής προσαρμογής και η αξιοποίηση -ως σημαντικού κρατικού περιουσιακού στοιχείου- του αυτοκινητοδρόμου που ενώνει την...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation