Τέλος εποχής για τη γερασμένη Εγνατία Οδό
Οταν τον Μάιο του 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ (νυν Περιβάλλοντος και Ενέργειας) παρέδιδε στην κυκλοφορία στο σύνολό της την Εγνατία Οδό, λιγοστοί ήταν σε θέση να προβλέψουν τι θα ακολουθούσε. Η ένταξη δηλαδή της Ελλάδας στον μηχανισμό δημοσιονομικής προσαρμογής και η αξιοποίηση - ως σημαντικού κρατικού περιουσιακού στοιχείου - του αυτοκινητοδρόμου που ενώνει την Ανατολή με τη Δύση με στόχο την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων. Σχεδόν 15 χρόνια μετά, ο μεγάλος κύκλος που άνοιξε το 2011 με την υπαγωγή του οδικού άξονα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) φαίνεται να κλείνει. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών, σε έναν μήνα, λίγο πριν εκπνεύσει το 2025, το δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης του οδικού άξονα, που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τους Κήπους Εβρου, θα παραχωρηθεί στην κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Egis για 35 χρόνια. Το σχήμα αναδείχθηκε προτιμητέος επενδυτής στον διεθνή διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Όταν τον Μάιο του 2009 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ (νυν Περιβάλλοντος και Ενέργειας) παρέδιδε στην κυκλοφορία στο σύνολό της την Εγνατία Οδό, λιγοστοί ήταν σε θέση να προβλέψουν τι θα ακολουθούσε. Η ένταξη δηλαδή της Ελλάδας στον μηχανισμό δημοσιονομικής προσαρμογής και η αξιοποίηση -ως σημαντικού κρατικού περιουσιακού στοιχείου- του αυτοκινητοδρόμου που ενώνει την...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.