Σούπερ μάρκετ: Χαμηλές τιμές ή προσφορές; Τι προτιμούν οι καταναλωτές
Νέα έρευνα για τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ και την καταναλωτική/ αγοραστική συμπεριφορά δημοσίευσε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Πρόκειται για ετήσια κυλιόμενη έρευνα καταναλωτών σε σχέση με θέματα της επικαιρότητας, με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων με τάση όμως, αποκλιμάκωσης από το δεύτερο κριτήριο που είναι η ποιότητα. Επίσης, μειωμένη είναι η εκτιμώμενη εβδομαδιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές οι οποίοι προτιμούν τις χαμηλότερες τιμές παρά τις προσφορές και τις εκπτώσεις. Η τελευταία έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025 και αφορούσε μια σειρά θεμάτων σε σχέση με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά. Όπως καταγράφεται στο σχήμα που ακολουθεί, σε γενικές γραμμές καταγράφεται μια σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
H έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Τα αποτελέσματα της έρευνας του Ινστιτούτου βασίζονται σε 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που έγινε τον Φεβρουάριο του 2025 και έδειξαν τα εξής:Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Οι καταναλωτές σταθερά την τελευταία διετία δηλώνουν ότι προτιμούν χαμηλές τιμές παρά προσφορές Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές...
Νέα έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2025 με δείγμα 1.500 καταναλωτές καταγράφει τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων. Σε γενικές γραμμές, οι βασικοί παράγοντες παραμένουν σταθεροί, με 3,2 επισκέψεις κατά μέσο όρο σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με...
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Αν και οι επισκέψεις αυξήθηκαν ελαφρά, κρατάμε "μικρό καλάθι" - Ξοδεύουμε λιγότερα, με προτίμηση στις χαμηλές τιμές παρά στις προσφορές Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025, σε δείγμα 1.500 καταναλωτών...
FacebookTwitterViberMessengerWhatsAppEmail: Facebook Twitter Viber Messenger WhatsApp E-mail Ακούστε το άρθρο Χρόνο με τον χρόνο το προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών διαφοροποιείται, με αποτέλεσμα το ζητούμενο να μην είναι πλέον η ποιότητα και τα καλά προϊόντα, αλλά τα οικονομικότερα ή τα είδη σε προσφορά! Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά...
Κατακόρυφη πτώση παρουσιάζει το ενδιαφέρον τον Ελλήνων καταναλωτών για τις προσφορές στα Σούπερ Μάρκετ σε σχέση με τις χαμηλότερες τιμές. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ που δημοσιοποιήθηκε σήμερα, μόλις το 19% των καταναλωτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα προτιμάει προσφορές έναντι χαμηλότερων τιμών από 57% που ήταν την περίοδο 2017/18. Όπως φαίνεται από το...
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ καταγράφει έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.500 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025. Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία σταθερότητα σε σχέση με τους βασικούς παράγοντες της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Η χρηματική δαπάνη συνεχίζει να είναι το βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμων, με τάση όμως αποκλιμάκωσης από το δεύτερο κριτήριο που είναι η ποιότητα, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα καταναλωτών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο 2025, αφορούσε μια σειρά θεμάτων σε σχέση με την...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.