Κρασί: Γιατί έπεσαν οι πωλήσεις - Η στροφή στην μπύρα
Ο δημοσιογράφος Olivier Dauvers, μάστερ της πρόκλησης, ρίχνει αρκετές βόμβες στη βιομηχανία οίνου για να την ταρακουνήσει από την αδράνειά της και να την ωθήσει να κάνει επανάσταση μπροστά στις πραγματικότητες της αγοράς: άμεσος ανταγωνισμός με την μπύρα, ο φόβος του καταναλωτή να κάνει λάθος επιλογή δεδομένης της πολυπλοκότητας των προσφορών... "Μην ξεχνάτε ότι αυτός που κατέχει την εξουσία είναι αυτός που σας κρατά στην επιχείρηση, είναι ο καταναλωτής", υποστηρίζει ο ειδικός της μεγάλης διανομής, ακόμα κι αν αυτό προκαλεί διχασμό. "Αν σας σόκαρα, ειλικρινά, δεν είναι και τόσο μεγάλο θέμα. Αν σας έβαλα σε σκέψεις, αν πυροδοτήσω τις σκέψεις σας, αυτό μου ταιριάζει απόλυτα", δήλωσε ο δημοσιογράφος και αρθρογράφος Olivier Dauvers στο τέλος μιας αντισυμβατικής ημίωρης συζήτησης με μέλη της οινοβιομηχανίας στις 21 Οκτωβρίου στο Στρασβούργο, κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Ημέρας Κρασιού. Οι καταναλωτές κρασιού είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.