Λιανικό εμπόριο: Τα οξύμωρα του καλοκαιριού - Οι 3 "πρωτιές" που δεν ήθελε κανείς
Τα πάνω κάτω φαίνεται πως έχει φέρει το φετινό καλοκαίρι στον εμπορικό κόσμο, καθώς κολοσσοί όπως η Jumbo οδηγείται στο σπάσιμο μιας παράδοσης χρόνων, την ίδια στιγμή που δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη μετρούν αρνητικές πληρότητες, ενώ τα ηλεκτρονικά καταστήματα "τρέχουν" πολυήμερες εκπτωτικές προσφορές. Μπορεί ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Ιανουάριο 2025, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2024, να παρουσίασε αύξηση 1,9%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η συνέχεια ωστόσο δεν είχε θετικό πρόσημο, αφού σύμφωνα με τα λεγόμενα του Απόστολου Βακάκη της Jumbo, η αγορά λιανικής στην Ελλάδα κινήθηκε πτωτικά τον Ιούνιο και τις πρώτες ημέρες του Ιουλίου.Η πρώτη φορά της Jumbo Η εξέλιξη αυτή έφερε τη δημοφιλή αλυσίδα να μάχεται να κρατήσει την ανάπτυξη στα επίπεδα του 8%, με τον κ. Βακάκη να υπογραμμίζει ενώπιων της γενικής συνέλευσης των μετόχων στις 9...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.