Με αιχμή την καινοτομία, INTERSPORT και Foot Locker πρωταγωνιστούν στην αγορά των αθλητικών ειδών
Με σαφή στρατηγική προσανατολισμένη στην καινοτομία, την εξυπηρέτηση του πελάτη και την πολυκαναλική ανάπτυξη, ο όμιλος Fourlis μέσω της INTERSPORT και της πρόσφατης συνεργασίας με την Foot Locker ενισχύει δυναμικά τη θέση του στην αγορά των αθλητικών ειδών και του athleisure στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Στο πλαίσιο αυτό, ο Γενικός Διευθυντής της INTERSPORT και της Foot Locker, Ευάγγελος Μπάτρης, μιλά στο Liberal για το νέο concept του Intersport Football Club Store, τη γεωγραφική και ψηφιακή επέκταση των brands, τις προοπτικές του ηλεκτρονικού εμπορίου και τη στρατηγική διαφοροποίησης που στοχεύει σε πολλαπλά κοινά, από την οικογένεια μέχρι την Gen Z. Κατάστημα INTERSPORT, Ερμού, Αθήνα Η έμφαση του ομίλου στα αθλητικά είδη εκφράστηκε τόσο από το Intersport Football Store όσο και από τη σύναψη συμφωνιών αδειοδότησης (licensing agreements) με τη Foot Locker. Ξεκινώντας από το Football Store, μπορείτε να μας περιγράψετε το πλάνο επέκτασής...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.