NielsenIQ: Τι ψωνίζουν οι τουρίστες στην Ελλάδα
Η NielsenIQ δημοσίευσε τη μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", η οποία διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές, καλύπτοντας περίπου το 60% του τουριστικού ρεύματος. Η έρευνα αναδεικνύει ότι οι επισκέπτες πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές προϊόντων FMCG: το 94% αγόρασε είδη Grocery, με το εμφιαλωμένο νερό να καταγράφει διείσδυση 82% και την μπίρα να ακολουθεί με 41%. Οι τουρίστες φαίνεται να επιλέγουν προϊόντα με βάση την ελληνική προέλευση, την τιμή και τη διαθεσιμότητα, με τις αυθόρμητες αγορές να κυριαρχούν. Οι υπεραγορές και τα σούπερ μάρκετ συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης (40%) για προγραμματισμένες αγορές. Ωστόσο, τα mini markets και τα περίπτερα εξυπηρετούν τις αυθόρμητες ανάγκες τους. Η μελέτη προσφέρει πολύτιμα insights για μάρκες και λιανέμπορους σε τουριστικές περιοχές, αποδεικνύοντας ότι η κατανόηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών είναι κλειδί για την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.