Πώς μπορεί να χτίσει μια επιχείρηση πάνω στη φήμη της
Παρακολουθώντας τον τελευταίο καιρό, εν μέρει, τις συζητήσεις για την εξαγορά μιας εταιρείας, από μια άλλη που θέλει να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές της, μου έκανε εντύπωση η σημασία που έδιναν οι αγοραστές στη φήμη της εταιρικής οντότητας. Και κυρίως, από ό,τι κατάλαβα, τους ενδιέφερε άμεσα μια καλή φήμη, γιατί θα τους επέτρεπε πρόσβαση σε πιο άνετη χρηματοδότηση των επεκτατικών σχεδίων τους για την εταιρεία που ήθελαν να εξαγοράσουν. Είναι προφανές έτσι ότι μια ισχυρή φήμη, είναι ένα άυλο μεν, αλλά δυνατό περιουσιακό στοιχειό μιας εταιρείας, που επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την πρόσβασή της σε κεφάλαια, αλλά και τον βαθμό εμπιστοσύνης που έχουν απέναντί της οι επενδυτές. Συνεπώς, η ισχυρή φήμη μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη οικονομική απόδοση, υψηλότερες αποτιμήσεις και χαμηλότερο κόστος κεφαλαίου, ενώ μια κατεστραμμένη μπορεί να εμποδίσει την ανάπτυξη και τις επενδύσεις. Υπό αυτό το πρίσμα, η φήμη, μαζί με πράγματα όπως τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.