Τουρισμός: 1 στους 4 χρειάζεται να επανεφεύρει τον εαυτό του, για να επιβιώσει
Του Ηλία Παπαγεωργιάδη Το 2025 κύλησε ως συνέχεια της προηγούμενης χρονιάς στον χώρο του τουρισμού (όσα σου ανέλυσα πέρσι, ισχύουν σε μεγάλο βαθμό): Οι μεγάλοι παίκτες πήγαν εξαιρετικά, με υψηλές πληρότητες και τιμές που το 2019 θα τις θεωρούσαμε "ανέκδοτο". Λόγω μεγέθους (και αυτοθυσίας κυρίως των "μεσαίων" στελεχών τους) πέτυχαν τις περισσότερες φορές τους στόχους τους, ακόμη και αν σε κάποιες περιπτώσεις η ποιότητα παροχών προς τους πελάτες τους έπεσε σε ανησυχητικό βαθμό. Άνθρωποι με βαθειά γνώση της αγοράς θεωρούν πως "πολλά από τα σημερινά 5στερα, που χρεώνουν "στο χαμηλό εύρος τιμών" της κατηγορίας, προσφέρουν υπηρεσίες που πριν 6 χρόνια προσέφερε ένα 4στερο, αμπαλαρισμένες με τη μεγάλη επένδυση που έχουν κάνει. "Τα υψηλά κόστη σε όλα τα αναλώσιμα δεν επιτρέπουν εύκολα να προσφέρεις πραγματικές υπηρεσίες 5στερου, έτσι ενώ η επένδυση είναι για 5αστερο, συχνά πχ το πρωϊνό κλπ είναι κατώτερης κατηγορίας". Οι "μικροί" και...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.