H προπόνηση δύναμης, με αντιστάσεις και βάρη είναι σημαντική. Τελεία. Ό,τι άλλο επιχειρείς να κάνεις με στόχο να αποκτήσεις καλή φυσική κατάσταση -τρέξιμο, κολύμβηση, ποδηλασία, ορειβασία- αν δεν εμπεριέχει προηγούμενη ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος, δεν προσφέρει υπολογίσιμα αποτελέσματα. Η ταχύτητα καθορίζεται από τη δύναμη -είναι απλώς μια έκφραση της δύναμης, απλά εφαρμόζεται σε γρήγορο ρυθμό. Η ευλυγισία και η λειτουργικότητα μυών και των αρθρώσεων καθορίζονται άμεσα από τη σταθερότητα, η οποία αφορά επίσης στη δύναμη. Ομοίως και η απόκτηση αντοχής: απαιτεί δύναμη. Ένα τρέξιμο 10 χιλιομέτρων είναι ουσιαστικά 1.000 επαναλήψεις βηματισμού από το ένα πόδι στο άλλο. H συνέχεια στο Esquire.com.gr.

   ·    πριν από  5 ημέρες 13 ώρες  ·    

Gr.askmen.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Fitness και Διατροφή
    Ροή videos

    Από την ενότητα: Fitness και Διατροφή
    • The Deadlift

      πριν από 16 ώρες 58 λεπτά

    • Side Lying Hip Abduction

      πριν από 16 ώρες 58 λεπτά

    Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

    Δεν υπάρχει πρόγραμμα ημέρας

    Πρωτοσέλιδα

    Palo presentation