Η προπόνηση με τα kettlebells είναι ένας τρελός-εύκολος τρόπος για να αυξήσετε τη δύναμή σας εφ 'όσον τα χρησιμοποιείτε σωστά. Ελέγξτε τα πιο συνηθισμένα σφάλματα που οι εκπαιδευτές εντοπίζουν συνεχώς, στη συνέχεια, ξεκινήστε να καίτε θερμίδες. Δεν επιλέγετε το σωστό βάρος! Εάν κάνετε άλμα από τους αλτήρες, είναι εύκολο να υποθέσετε ότι το βάρος που μπορείτε να χειριστείτε είναι το ίδιο. Αλλά αυτή η υπόθεση είναι λάθος, καθώς το βάρος διανέμεται διαφορετικά λόγω του σχήματος του kettlebell. Αν κάποιος είναι συνηθισμένος να κάνει kettlebell 22 κιλών με πίεση στον ώμο με έναν dumbbell 11 κιλών σε κάθε χέρι, τότε πρέπει να ξεκινήσει με kettlebell 9 κιλών. Έτσι, εάν δεν είστε σίγουροι για το βάρος σας, επιλέξτε ένα ελαφρύτερο kettlebell από αυτό που νομίζετε ότι μπορείτε να χειριστείτε. Αν πάλι μπορείτε εύκολα να περάσετε τις 10 επαναλήψεις, πάρτε ένα βαρύτερο. Συνεχίστε αυτή τη στρατηγική μέχρι να αισθανθείτε ότι το βάρος είναι...

   ·    πριν από  4 ημέρες 0 ώρα  ·    

Govastileto.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Fitness και Διατροφή
Ροή videos

Από την ενότητα: Fitness και Διατροφή
  • How To Not Destroy Your Diet at a Wedding or Party

    πριν από 18 ώρες 13 λεπτά

Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

ΕΡΤ 2
08:30
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
Ντοκιμαντέρ
ΕΡΤ 3
08:00
ΟΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ
Παιδική εκπομπή
MAD TV
07:00
MORNING HITS
Σόου
MTV
07:00
MTV BREAKFAST CLUB
Σόου
ANT1
06:00
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ
Σόου
ΣΚΑΪ
06:00
ΣΗΜΕΡΑ
Σόου

Πρωτοσέλιδα

Palo presentation