Η Gen Z ξαναγράφει τους κανόνες της πολυτέλειας
Ενώ η παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας δείχνει σημάδια κόπωσης, η Ευρώπη κινείται αντίθετα. Το 2024, η αξία της ευρωπαϊκής αγοράς αυξήθηκε κατά 3%, πλησιάζοντας τα 110 δισεκατομμύρια ευρώ. Η εικόνα μοιάζει παράδοξη - όμως πίσω της βρίσκεται μια βαθιά αλλαγή στον τρόπο που καταναλώνεται η πολυτέλεια. Σύμφωνα με τον Rafal Drzewiecki, διευθυντή του TikTok για την Κεντρική Ευρώπη, η άνοδος αυτή οφείλεται σε ένα συνδυασμό παραγόντων: η επιστροφή του τουρισμού, οι ευνοϊκές ισοτιμίες, αλλά και η νέα σημασία της "συναισθηματικής κατανάλωσης" - δηλαδή της κατανάλωσης που δεν στοχεύει στο status, αλλά στο βίωμα. "Η πολυτέλεια έγινε πιο προσιτή, όχι οικονομικά, αλλά ψυχολογικά", λέει. "Οι νέοι δεν αγοράζουν για να εντυπωσιάσουν, αλλά για να νιώσουν κάτι. Για να επιβραβεύσουν τον εαυτό τους". Δεν είναι θεωρία. Το hashtag #selfgifting κατέγραψε αύξηση 110% στην πλατφόρμα του TikTok. Χιλιάδες βίντεο δείχνουν ανθρώπους να χαρίζουν στον εαυτό τους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(16)
- Άμυνα(51)
- Αστυνομικά(77)
- Εκπαίδευση(175)
- Εργασία(74)
- Θρησκεία(11)
- Κοινωνία(555)
- Νομικά(16)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(567)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.