πριν από  1 ώρα 1 λεπτά

Protothema.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Sponsored Content Στον 21ο αιώνα, τα παιδιά μπορούν να γράψουν κώδικα, να χρησιμοποιήσουν τεχνητή νοημοσύνη και να σχεδιάσουν εφαρμογές από το μηδέν. Ωστόσο πολλά από αυτά δυσκολεύονται να απαντήσουν σε μια απλή αλλά καθημερινή ερώτηση: πού πήγαν τελικά τα χρήματά τους. Παρότι μαθαίνουν μαθηματικά και στατιστική, σπάνια τους διδάσκει κανείς πώς να προγραμματίσουν τον προσωπικό τους προϋπολογισμό, να αποταμιεύσουν για έναν στόχο ή να κατανοήσουν τη διαφορά ανάμεσα σε ανάγκη και επιθυμία. Επομένως, παρότι μεγαλώνουν μέσα στην τεχνολογία, η σχέση τους με το χρήμα συχνά παραμένει... αναλογική. Στην Ελλάδα, όπου η οικονομική παιδεία δεν έχει ακόμη ενταχθεί ουσιαστικά στο σχολικό πρόγραμμα, τα παιδιά μαθαίνουν για τα χρήματα εμπειρικά, μέσα από το χαρτζιλίκι, τις πρώτες μικροδουλειές ή παρατηρώντας τις συνήθειες των γονιών τους. Και κάπως έτσι, η διαχείριση χρημάτων μοιάζει περισσότερο με πειραματισμό, παρά με γνώση και εξάσκηση.

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation