Η γενιά του baby botox: Πώς το marketing απογείωσε τις ενέσιμες θεραπείες ομορφιάς και τα fillers έγιναν η νέα... κανονικότητα στην Ελλάδα
Ενα δάχτυλο πατά "εγγραφή". Ακολουθούν 15 δευτερόλεπτα, ένα έντονο φως και μια φωνή που λέει: "Μόλις έκανα baby botox και το αποτέλεσμα είναι άκρως φυσικό". Πρόκειται για ένα από τα χιλιάδες βίντεο που γεμίζουν καθημερινά τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok και το Instagram. Τι ακριβώς βλέπουμε σε αυτά; Νέους, κυρίως μεταξύ 20-25 ετών, διάσημους και μη στη διαδικτυακή κοινότητα, οι οποίοι μας δείχνουν με μια παρόμοια, σχεδόν επιβεβλημένη, αισθητική τη νέα τους "φυσική ανανέωση", η οποία απαρτίζεται είτε από ενέσεις botox και υαλουρονικού, είτε από fillers (πληρωτικό υλικό) σε χείλη και ζυγωματικά. Το βίντεο συνοδεύεται από την επωνυμία του εκάστοτε κέντρου ομορφιάς ή πλαστικού χειρουργού και από κάποιον εκπτωτικό κωδικό για τους πρώτους 10 που θα πατήσουν like. Κάπως έτσι, τα πρόσωπα των κοριτσιών -και ολοένα περισσότερων αγοριών- μοιάζουν λίγο πιο συμμετρικά, λίγο πιο "φρέσκα", λίγο πιο ομοιόμορφα. Οχι γιατί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(41)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(157)
- Υγεία(388)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.