10 σκηνές που καταστράφηκαν από γελοία τοποθέτηση προϊόντων
Πάνω απ' όλα, η κινηματογραφική βιομηχανία είναι μια επιχείρηση. Όσοι κινηματογραφιστές καθοδηγούνται από την καλλιτεχνική έμπνευση και την επιθυμία να δημιουργήσουν κάτι ξεχωριστό, οι άνθρωποι με τα κοστούμια πίσω τους έχουν και τα δύο μάτια στραμμένα στο αποτέλεσμα. Το box office είναι σημαντικό φυσικά, αλλά ένας σίγουρος τρόπος για να βγάλει κανείς ένα αξιοπρεπές ποσό χρημάτων είναι μέσω της τοποθέτησης προϊόντων. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η πρακτική της τοποθέτησης προϊόντων στον κινηματογράφο χρονολογείται από την εποχή του βωβού κινηματογράφου, με την ταινία μυστηριώδους M του Fritz Lang και την πρώτη ταινία που κέρδισε ποτέ το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, Wings, να χρησιμοποιούν σαφείς αναφορές σε μάρκες, είτε πληρωμένες είτε μη. Η τοποθέτηση προϊόντων έγινε ακόμα πιο πυκνή τα χρόνια που ακολούθησαν, με τη χρηματική αξία αυτής της διαφήμισης να εκτοξεύεται στα ύψη. Ο σκηνοθέτης του Knives Out, Rian Johnson, προκάλεσε...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(612)
- politismos(55)
- Βιβλία(46)
- Βιντεοπαιχνίδια(0)
- Θέατρο & Χορός(52)
- Κινηματογράφος(116)
- Μουσική(54)
- Παράξενα(41)
- Τέχνη(41)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.