Θεσσαλονίκη: Πόσο και πού αυξήθηκε η κίνηση μετά το κλείσιμο του Μετρό
Δεν έφερε τελικά την... καταστροφή στους δρόμους της πόλης το κλείσιμο του Μετρό Θεσσαλονίκης. Παρά τον φόβο πολλών περί του αντιθέτου, οι καθυστερήσεις στους κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης δεν ήταν πολύ μεγάλες, γεγονός που αποδίδεται εν πολλοίς στα μέτρα που ελήφθησαν από τους εμπλεκόμενους φορείς. Η αυξημένη παρουσία της Τροχαίας σε συνδυασμό με την ενίσχυση των δρομολογίων του ΟΑΣΘ φαίνεται πως λειτούργησαν αποτελεσματικά, αμβλύνοντας τις επιπτώσεις της έλλειψης του μετρό, που έχει κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στο επιβατικό κοινό. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Μεταφορών του ΕΚΕΤΑ, το πρωί της Δευτέρας, πρώτης μέρας χωρίς μετρό και μάλιστα με βροχή, με εξαίρεση τον άξονα Κ. Καραμανλή - Εγνατία - Μοναστηρίου, δεν καταγράφηκαν αξιοσημείωτες αλλαγές. Συγκεκριμένα, τις πρωινές ώρες αιχμής, από τις 6.00 έως τις 10.00, στον μεν άξονα που καλύπτει τη διαδρομή του μετρό, στην κατεύθυνση προς δυτικά, η μεταβολή σε σύγκριση με...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(34)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(46)
- Θεσσαλία(285)
- Θεσσαλονίκη(50)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(170)
- Μακεδoνία(23)
- Πελοπόννησος(96)
- Στερεά Ελλάδα(119)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.