πριν από  10 ώρες 29 λεπτά

Iefimerida.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) πραγματοποιούν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη χώρα μας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες και αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των επισκεπτών, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% του συνολικού τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Συγκεκριμένα, το 94% των επισκεπτών αγόρασε είδη Grocery, με το εμφιαλωμένο νερό να καταγράφει διείσδυση 82%, ενώ η μπίρα ακολουθεί με 41%. Σύμφωνα με την έρευνα, οι αγορές αυτές δεν είναι τυχαίες. Οι τουρίστες επιλέγουν προϊόντα με βάση την ελληνική προέλευση, την τιμή και τη διαθεσιμότητα, ενώ η αυθόρμητη αγορά κυριαρχεί, ιδιαίτερα σε κατηγορίες όπως τα αναψυκτικά και τα...

πριν από  11 ώρες 0 λεπτά

Οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα δεν περιορίζονται πλέον μόνο σε εμπειρίες φιλοξενίας και εστίασης, αλλά μετατρέπονται σε ενεργούς καταναλωτές της εγχώριας αγοράς, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της νέας έρευνας της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", που καταγράφει τις τάσεις και τα πρότυπα αγορών των...

πριν από  11 ώρες 28 λεπτά

Οι τουρίστες επιλέγουν προϊόντα με βάση την ελληνική προέλευση, την τιμή και τη διαθεσιμότητα Τις αγοραστικές συνήθειες των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα καταγράφει έρευνα της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010...

πριν από  11 ώρες 53 λεπτά

Iefimerida.gr

Ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) πραγματοποιούν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη χώρα μας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010 τουρίστες...

πριν από  12 ώρες 33 λεπτά

Naftemporiki.gr

Τις αγοραστικές συνήθειες των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα καταγράφει έρευνα της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες και αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των επισκεπτών, που...

πριν από  12 ώρες 55 λεπτά

Dikaiologitika.gr

Έρευνα σε 14 τουριστικές περιοχές, με 2.010 επισκέπτες από 11 χώρες. Η NielsenIQ παρουσίασε τη μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", η οποία δείχνει ξεκάθαρα ότι οι τουρίστες στην Ελλάδα αγοράζουν πολλά καθημερινά προϊόντα και χρησιμοποιούν υπηρεσίες λιανικής πολύ περισσότερο απ' όσο συχνά πιστεύουμε. Η έρευνα έγινε το καλοκαίρι...

πριν από  13 ώρες 1 λεπτά

Emea.gr

Οι τουρίστες δεν περιορίζονται σε αγορές αναμνηστικών ή εστίασης κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα, αλλά πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG), όπως προκύπτει από την θεσμική μελέτη της NielsenIQ "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι...

πριν από  13 ώρες 31 λεπτά

Οι τουρίστες δεν φαίνεται να περιορίζονται σε αγορές αναμνηστικών ή εστίασης αλλά πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων προϊόντων κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με την μελέτη της NielsenIQ με τίτλο: "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece".Προϊόντα ελληνικής προέλευσης Συγκεκριμένα, το 94% των επισκεπτών...

πριν από  13 ώρες 40 λεπτά

Flash.gr

Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν από τη θεσμική μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", που πραγματοποίησε η NielsenIQ, μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας. Με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες, η μελέτη αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των...

πριν από  13 ώρες 53 λεπτά

Την αγοραστική συμπεριφορά των τουριστών στην Ελλάδα αποτυπώνει νέα μελέτη της εταιρείας Η NielsenIQ παρουσιάζει τη θεσμική μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας. Με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες, η μελέτη...

πριν από  14 ώρες 1 λεπτά

Euro2day.gr

Η NielsenIQ παρουσιάζει τη θεσμική μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας. Με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες, η μελέτη αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των επισκεπτών, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% του...

Πολυμέσα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Αγορές
    Palo presentation