Έρευνα NielsenIQ: Τι ψωνίζουν οι τουρίστες όταν έρχονται στην Ελλάδα
Ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) πραγματοποιούν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη χώρα μας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες και αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των επισκεπτών, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% του συνολικού τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Συγκεκριμένα, το 94% των επισκεπτών αγόρασε είδη Grocery, με το εμφιαλωμένο νερό να καταγράφει διείσδυση 82%, ενώ η μπίρα ακολουθεί με 41%. Σύμφωνα με την έρευνα, οι αγορές αυτές δεν είναι τυχαίες. Οι τουρίστες επιλέγουν προϊόντα με βάση την ελληνική προέλευση, την τιμή και τη διαθεσιμότητα, ενώ η αυθόρμητη αγορά κυριαρχεί, ιδιαίτερα σε κατηγορίες όπως τα αναψυκτικά και τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα δεν περιορίζονται πλέον μόνο σε εμπειρίες φιλοξενίας και εστίασης, αλλά μετατρέπονται σε ενεργούς καταναλωτές της εγχώριας αγοράς, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της νέας έρευνας της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", που καταγράφει τις τάσεις και τα πρότυπα αγορών των...
Οι τουρίστες επιλέγουν προϊόντα με βάση την ελληνική προέλευση, την τιμή και τη διαθεσιμότητα Τις αγοραστικές συνήθειες των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα καταγράφει έρευνα της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010...
Ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) πραγματοποιούν οι τουρίστες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη χώρα μας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010 τουρίστες...
Τις αγοραστικές συνήθειες των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα καταγράφει έρευνα της NielsenIQ με τίτλο "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Η έρευνα διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες και αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των επισκεπτών, που...
Έρευνα σε 14 τουριστικές περιοχές, με 2.010 επισκέπτες από 11 χώρες. Η NielsenIQ παρουσίασε τη μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", η οποία δείχνει ξεκάθαρα ότι οι τουρίστες στην Ελλάδα αγοράζουν πολλά καθημερινά προϊόντα και χρησιμοποιούν υπηρεσίες λιανικής πολύ περισσότερο απ' όσο συχνά πιστεύουμε. Η έρευνα έγινε το καλοκαίρι...
Οι τουρίστες δεν περιορίζονται σε αγορές αναμνηστικών ή εστίασης κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα, αλλά πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές Ταχέως Κινούμενων Καταναλωτικών Αγαθών (FMCG), όπως προκύπτει από την θεσμική μελέτη της NielsenIQ "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι...
Οι τουρίστες δεν φαίνεται να περιορίζονται σε αγορές αναμνηστικών ή εστίασης αλλά πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων προϊόντων κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με την μελέτη της NielsenIQ με τίτλο: "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece".Προϊόντα ελληνικής προέλευσης Συγκεκριμένα, το 94% των επισκεπτών...
Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν από τη θεσμική μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", που πραγματοποίησε η NielsenIQ, μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας. Με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες, η μελέτη αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των...
Την αγοραστική συμπεριφορά των τουριστών στην Ελλάδα αποτυπώνει νέα μελέτη της εταιρείας Η NielsenIQ παρουσιάζει τη θεσμική μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας. Με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες, η μελέτη...
Η NielsenIQ παρουσιάζει τη θεσμική μελέτη "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece", μια πρωτοβουλία στρατηγικής σημασίας που διεξήχθη το καλοκαίρι του 2025 σε 14 τουριστικές περιοχές της χώρας. Με δείγμα 2.010 τουρίστες από 11 εθνικότητες, η μελέτη αποτυπώνει τις αγοραστικές συνήθειες των επισκεπτών, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 60% του...
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.