πριν από  1 ώρα 4 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η AfterSalesPro παρουσιάζει την πλατφόρμα 2.0, μια αναβαθμισμένη λύση που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης του after-sales, της εμπειρίας πελάτη και του operational efficiency. Η νέα έκδοση ενισχύεται από strategic partners. Με 700+ επιχειρήσεις στο δίκτυό της, η πλατφόρμα AfterSalesPro 2.0 μετατρέπει το after-sales από κόστος σε μοχλό growth. Το νέο offering δομείται σε τρεις πυλώνες που καλύπτουν το post-purchase journey και ενισχύουν το fulfilment, το cost optimization και το customer retention. Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με δύο partners με εμπειρία στο retail, το e-commerce και τα SaaS μοντέλα. Ο Νίκος Βαρβαδούκας εντάσσεται στην AfterSalesPro ως Investor και μέλος του Advisory Board και ο Χρήστος Αμπατζής αποτελεί Founding Partner και Στρατηγικό Επενδυτή. CATEGORIES: Digital Marketing

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Media
    Palo presentation