O Νίκος Βαρβαδούκας και ο Χρήστος Αμπατζής, νέοι strategic partners στην AfterSalesPro
Η AfterSalesPro παρουσιάζει την πλατφόρμα 2.0, μια αναβαθμισμένη λύση που αλλάζει τον τρόπο διαχείρισης του after-sales, της εμπειρίας πελάτη και του operational efficiency. Η νέα έκδοση ενισχύεται από strategic partners. Με 700+ επιχειρήσεις στο δίκτυό της, η πλατφόρμα AfterSalesPro 2.0 μετατρέπει το after-sales από κόστος σε μοχλό growth. Το νέο offering δομείται σε τρεις πυλώνες που καλύπτουν το post-purchase journey και ενισχύουν το fulfilment, το cost optimization και το customer retention. Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με δύο partners με εμπειρία στο retail, το e-commerce και τα SaaS μοντέλα. Ο Νίκος Βαρβαδούκας εντάσσεται στην AfterSalesPro ως Investor και μέλος του Advisory Board και ο Χρήστος Αμπατζής αποτελεί Founding Partner και Στρατηγικό Επενδυτή. CATEGORIES: Digital Marketing
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.