Το ΣΕΕ εισάγει στην Ελλάδα το Influencer Marketing Standards Training
Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) εισάγει στην ελληνική αγορά το Influencer Marketing Standards Training (IMST) - το πρώτο ολοκληρωμένο online training εργαλείο, που απευθύνεται στους ίδιους τους influencers και εκπαιδεύει στα πρότυπα και τις καλές πρακτικές στο influencer marketing, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αξιοπιστία στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν brands, agencies και content creators με το κοινό. Το IMST εντάσσεται στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής δράσης AdEthics, που έχει αναπτυχθεί από τη European Advertising Standards Alliance (EASA). Πρόκειται για ένα διεθνές πρόγραμμα, που έχει ήδη λανσαριστεί σε 10 χώρες. Ιδιαίτερη σημασία έχει ο ρόλος των launching partners. Ανάμεσα σε αυτούς βρίσκονται μεγάλες εταιρείας της ελληνικής αγοράς, agencies (Aία Relate, DDB, Digital Minds, DOPE, Gravity, Magnet, McCann Worldgroup, Ogilvy, Relevance, The Newtons Laboratory) όπως και η πλατφόρμα Google. Εξίσου σημαντική είναι...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα







Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.