Το ζιβάγκο που έγινε συνώνυμο της εκλεπτυσμένης απλότητας
- 1 Ειδήσεις
- Πολυμέσα
- Σχόλια
Bovary.gr
Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ο Στιβ Τζομπς βρέθηκε στα γραφεία της Sony στην Ιαπωνία και το βλέμμα του στράφηκε αμέσως σε ένα απλό μαύρο πουλόβερ. Ένα ζιβάγκο σχεδιασμένο από τον Issey Miyake, που φορούσαν όλοι οι εργαζόμενοι. Όπως εξήγησε ο τότε επικεφαλής της εταιρείας, Akio Morita, μετά τον πόλεμο οι Ιάπωνες αντιμετώπιζαν έλλειψη ρούχων και οι εταιρείες δημιούργησαν τα δικά τους......






Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.