NielsenIQ: Ποια είναι η αγοραστική συμπεριφορά των τουριστών στην Ελλάδα

Dimokratiki.gr



Οι τουρίστες δεν φαίνεται να περιορίζονται σε αγορές αναμνηστικών ή εστίασης αλλά πραγματοποιούν ουσιαστικές αγορές ταχυκίνητων προϊόντων κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στην Ελλάδα, σύμφωνα με την μελέτη της NielsenIQ με τίτλο: "From Aisles to Islands - Shopper Behavior of Tourists in Greece". Προϊόντα ελληνικής προέλευσης Συγκεκριμένα, το 94% των επισκεπτών αγόρασε είδη grocery, με το......

 

Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 
Από την ενότητα: Αγορές