Ποιος γονιός μπορεί να αντισταθεί στο χαριτωμένο μωρό του και να μην το κρατήσει για ώρες στην αγκαλιά του; Και ποιος θα μπορούσε να αποδείξει πως αυτές οι αγκαλιές δεν είναι εποικοδομητικές για τα παιδιά; Πέρα από την προφανή απάντηση "κανείς", μια έρευνα από το University of British Columbia ανακάλυψε πως οι αγκαλιές επηρεάζουν θετικά τα μωρά σε ένα πολύ βαθύτερο σημείο απ' ό,τι μπορούσαμε να φανταστούμε! Η μελέτη που δημοσιεύτηκε στην περιοδική έκδοση Development and Psychopathology, αποφάνθηκε πως το αγκάλιασμα των μωρών έχει μια επιρροή που διαρκεί για πολλά χρόνια και τα επηρεάζει σε μοριακό επίπεδο, αλλάζοντας με κάποιο τρόπο τα γονίδιά τους. Για τις ανάγκες της έρευνας, η επιστημονική ομάδα ανέλυσε 94 υγιή βρέφη σε ηλικία πέντε εβδομάδων, παρατηρώντας πότε έτρωγαν, έπεφταν για ύπνο και έκλαιγαν, καθώς και πόση άμεση επαφή είχαν με τους γονείς τους. Έπειτα από τεσσεράμισι χρόνια, οι επιστήμονες πήραν δείγμα DNA από τα μωρά για...

·    πριν από  10 ημέρες 21 ώρες  ·

Tlife.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

Ολα τα Άρθρα

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)