Τα 10 βήματα του rebranding Τσίπρα και το αίνιγμα της παρουσίασης του βιβλίου
Από τη φωτογραφία στο αεροπλάνο μέχρι την κυκλοφορία της "Ιθάκης", ο Αλέξης Τσίπρας διένυσε μια πορεία δέκα βημάτων που συνθέτουν το παζλ του προσωπικού του rebranding. Κι ενώ οι δημόσιες παρεμβάσεις, οι διεθνείς εμφανίσεις, η συγγραφή του βιβλίου και η ίδρυση του Ινστιτούτου χαρτογραφούν το νέο του προφίλ, το πραγματικό ερώτημα παραμένει: στην παρουσίαση του βιβλίου, θα ανοίξει τα χαρτιά του, ανακοινώνοντας το νέο κόμμα ή θα τα κρατήσει κλειστά; ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η φωτογραφία μέσα στο αεροπλάνο Όλα ξεκίνησαν μ' ένα στιγμιότυπο που τότε φαινόταν τυχαίο: μια φωτογραφία μέσα σε αεροπλάνο, τραβηγμένη στα τέλη Μαρτίου του 2024. Ο Αλέξης Τσίπρας, καθισμένος στο διάδρομο του αεροσκάφους, διαβάζει προσεκτικά μια πολυσέλιδη προσφορά μεγάλης γαλλικής εταιρείας επικοινωνίας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εποχής, επρόκειτο για πρόταση στρατηγικού rebranding, με πλήρη σχεδιασμό για την ανασύνταξη της δημόσιας εικόνας του. Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(25)
- Άμυνα(32)
- Αστυνομικά(27)
- Εκπαίδευση(184)
- Εργασία(70)
- Θρησκεία(31)
- Κοινωνία(539)
- Νομικά(4)
- Ομογένεια(2)
- Πολιτική(466)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.