Το μετρό της Θεσσαλονίκης, οι απαντήσεις του Ταχιάου και η πραγματικότητα
Όπως είναι γνωστό, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα κλείσει για ένα μήνα, προκαλώντας διάφορα... ιοβόλα σχόλια. Ο αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, με ανάρτησή του στο Facebook αποφάσισε να απαντήσει στα σχόλια αυτά, φέρνοντας τα παραδείγματα μετρό κι άλλων πόλεων (Κοπεγχάγη, Μιλάνο) που έκλεισαν λόγω έργων - επεκτάσεων, συντήρησης, κ.λπ. Επίσης, εξήγησε ότι "κάθε επέκταση αυτόματου δικτύου απαιτεί διαφορετική στρατηγική" και ανέβασε και φωτογραφία από τα μόνιτορ του Πίνακα Ελέγχου για να δείξει τι δοκιμάζεται. Όλα αυτά είναι ωραία και καλά, μόνο που το θέμα είναι ότι το μετρό της συμπρωτεύουσας στον ένα χρόνο λειτουργίας του έχει βγάλει ουκ ολίγα προβλήματα - όλοι θυμόμαστε τους επιβάτες να περπατούν μέσα σε ανήλιαγες στοές λόγω βλάβης, λίγο μετά την έναρξη της λειτουργίας του. Υπενθυμίζεται, δε, ότι είχαν υπάρξει φωνές που υποστήριζαν ότι το μετρό χρειαζόταν άλλο ένα εξάμηνο δοκιμών για να ξεπεράσει αυτά τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
"Κάθε επέκταση αυτόματου δικτύου απαιτεί διαφορετική στρατηγική", αναφέρει ο Νίκος Ταχιάος. Τα παραπάνω τόνισε σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Ταχιάος με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για την προσωρινή διακοπή λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να ενσωματωθεί σε αυτό η επέκταση της Καλαμαριάς. Ο κ. Ταχιάος, αφού παραθέτει...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(32)
- Άμυνα(44)
- Αστυνομικά(49)
- Εκπαίδευση(256)
- Εργασία(66)
- Θρησκεία(9)
- Κοινωνία(651)
- Νομικά(15)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(805)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.