Η Google υπέβαλε στην ΕΕ προτάσεις για αλλαγή στη λειτουργία του μοντέλου διαφημίσεων, μετά το πρόστιμο των 2,95 δισ. ευρώ
Η Alphabet ανακοίνωσε την Παρασκευή πως υπέβαλε προς τις αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης προτάσεις για αλλαγή του τρόπου λειτουργίας της διαφημιστικής της τεχνολογίας στην ΕΕ, στον απόηχο του προστίμου των 2,95 δισ. ευρώ από την Κομισιόν προς την Google. Όπως μετέδωσε η Wall Street Journal, οι προτάσεις περιλαμβάνουν τη δυνατότητα των εκδοτών να ορίζουν διαφορετικές ελάχιστες τιμές για διαφορετικούς πλειοδότες όταν χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Ad Manager της Google, καθώς και τη βελτίωση της διαλειτουργικότητας μεταξύ των εργαλείων της Google και των προϊόντων άλλων επιχειρήσεων, ώστε να παρέχουν περισσότερες επιλογές στους εκδότες και τους διαφημιστές. Η Google δήλωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τους αξιωματούχους της ΕΕ κατά την αξιολόγηση της πρότασης. "Δεσμευόμαστε να βρούμε μια αποτελεσματική λύση που θα παρέχει βεβαιότητα και συνέπεια στους πελάτες μας σε όλη την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και παγκοσμίως", ανέφερε. Το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(41)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(157)
- Υγεία(388)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.