Οι προκλήσεις στον δρόμο για οχήματα χωρίς οδηγό
Πραγματικά, ξαφνιάζει το γεγονός πως μια χώρα σαν την Ελλάδα, από τις λίγες ευρωπαϊκές χωρίς δική της αυτοκινητοβιομηχανία ή έστω ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης αυτοκινήτων, όχι μόνο συμμετέχει σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα για την εξέλιξη προηγμένων συστημάτων, όπως αυτά που αφορούν την αυτόνομη οδήγηση, αλλά κατέχει και ηγετικό ρόλο. Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί το πρόγραμμα HIDDEN που ξεκίνησε να τρέχει από το περασμένο καλοκαίρι. Πιο συγκεκριμένα, η Ελλάδα, με ερευνητικά κέντρα όπως το ΕΠΙΣΕΥ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το ΕΚΕΤΑ, τα Πανεπιστήμια των Πατρών, της Κρήτης, της Θεσσαλονίκης αλλά και πολλούς ακόμα οργανισμούς, φιγουράρει στην πρώτη δεκάδα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, με βάση το παραγόμενο ερευνητικό έργο και τους πόρους που διανέμονται στο ερευνητικό κομμάτι των μεταφορών. Με την αυτοκινητοβιομηχανία να αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της ευρωπαϊκής οικονομίας και τις εξελίξεις να είναι ραγδαίες στον συγκεκριμένο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Επιστήμη
- environment(22)
- space(0)
- Περιβάλλον(0)
- Τεχνολογία(65)
- Υγεία(298)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.