Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα παγκόσμιας έρευνας της SAS "Experience 2030: The Future of Customer Experience" που διενεργήθηκε από τη Futurum. Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να...

   ·    πριν από  24 ημέρες 17 ώρες  ·    

Gargalianoionline.gr

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να...

   ·    πριν από  24 ημέρες 20 ώρες  ·    

Ergon-blog.gr

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2019, 18:44 Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030;...

   ·    πριν από  24 ημέρες 21 ώρες  ·    

Thenewspaper.gr

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να...

   ·    πριν από  24 ημέρες 21 ώρες  ·    

Parallaximag.gr

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να...

   ·    πριν από  24 ημέρες 22 ώρες  ·    

Zougla.gr

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030 το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές. Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα; Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και...

   ·    πριν από  24 ημέρες 23 ώρες  ·    

Ka-business.gr

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες, όπως προκύπτει από τα συμπεράσματα παγκόσμιας έρευνας της SAS "Experience 2030: The Future of Customer Experience" που διενεργήθηκε από τη Futurum. Από την έρευνα προκύπτει ότι η τεχνολογία είναι αυτή που θα μεταμορφώσει την εμπειρία του πελάτη και ότι οι εταιρείες πρέπει να...

   ·    πριν από  25 ημέρες 0 ώρα  ·    

Patrastimes.gr

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030 το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές. Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα; Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και...

   ·    πριν από  25 ημέρες 4 ώρες  ·    

Movenews.gr

Υπό την επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού βρίσκεται ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, με τη σύγχρονη τεχνολογία να αλλάζει ριζικά τις απαιτήσεις των καταναλωτών και εν γένει την καταναλωτική συμπεριφορά. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες τους σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μπορούν να...

   ·    πριν από  25 ημέρες 4 ώρες  ·    

Sepe.gr

Δημοσιεύθηκε 20/11/2019 10:52 0 Shares Share Tweet Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της SAS, μέχρι το 2030 το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές. Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα; Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους...

   ·    πριν από  25 ημέρες 5 ώρες  ·    

Magnesianews.gr

Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030 το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές. Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα; Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και...

   ·    πριν από  25 ημέρες 6 ώρες  ·    

Itsecuritypro.gr

Νέα παγκόσμια έρευνα της SAS - Αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα; Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική...

   ·    πριν από  25 ημέρες 6 ώρες  ·    

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Τεχνολογία
Ροή videos

Από την ενότητα: Τεχνολογία
  • Developer Diary Sneak Peek - The Ancients

    πριν από 20 ώρες 14 λεπτά

Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

MAD TV
17:30
MAD FOR FASHION
Άλλο
ΕΡΤ 2
17:30
ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑΣ
Σειρά
ΕΡΤ 3
17:30
ΘΡΑΚΗ: ΤΟΠΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Ντοκιμαντέρ
ANT1
17:15
Ο ΑΤΣΙΔΑΣ
Σειρά
MTV
17:00
ARE YOU THE ONE? 8
Σειρά
Βουλή
17:00
ΤΑΙΝΙΑ
Παιδική εκπομπή
ΕΡΤ 1
17:00
ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΡΟΪΝΤ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ντοκιμαντέρ
Kontra Channel
16:00
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
Άλλο

Πρωτοσέλιδα

Palo presentation