Η Black Friday αλλάζει τον χάρτη της πολυτέλειας: Ποιοι όμιλοι αντέχουν και ποιοι λυγίζουν το 2025
Κατά τη διάρκεια της περιόδου μαζικών εκπτώσεων της Black Friday, ο κλάδος της πολυτέλειας αντιμετωπίζει ένα στρατηγικό δίλημμα: Να διατηρήσει την αποκλειστικότητά του ή να προσαρμοστεί στη ζήτηση; Και φέτος επιβεβαιώθηκε η τάση ότι τα premium brands διαχειρίζονται τις προωθητικές ενέργειες με ολοένα και πιο εξελιγμένο τρόπο, αντιμετωπίζοντας τη Black Friday ως μια ευκαιρία για προσεκτική επικοινωνία της αξίας τους και όχι για οριζόντιες, γενικευμένες εκπτώσεις. Η Ozios Broker παρουσιάζει μια συνοπτική επισκόπηση πέντε κορυφαίων διεθνών εταιρειών πολυτελείας που κατέγραψαν την καλύτερη πορεία μέσα στο απαιτητικό 2025, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι στρατηγικές τους επιλογές αντικατοπτρίστηκαν στις ετήσιες πωλήσεις και στην εξέλιξη της μετοχικής τους αξίας. Η Black Friday, σε αυτή την περίπτωση, δεν αφορά απλώς τις εκπτώσεις. Η παγκόσμια αγορά της πολυτέλειας έχει παρουσιάσει μια ελαφρά επιβράδυνση, ωστόσο οι επιμέρους κατηγορίες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Κατά τη διάρκεια της περιόδου μαζικών εκπτώσεων της Black Friday, ο κλάδος της πολυτέλειας αντιμετωπίζει ένα στρατηγικό δίλημμα: Να διατηρήσει την αποκλειστικότητά του ή να προσαρμοστεί στη ζήτηση; Και φέτος επιβεβαιώθηκε η τάση ότι τα premium brands διαχειρίζονται τις προωθητικές ενέργειες με ολοένα και πιο εξελιγμένο τρόπο, αντιμετωπίζοντας τη Black Friday ως μια...
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(41)
- Κύπρος(397)
- Μέση Ανατολή(0)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.