του Ξενοφώντα Τσούκαλη, M.D., medlabnews.gr Το πιο σημαντικό πράγμα στην άσκηση και ειδικότερα στο τρέξιμο είναι να παραμένουμε υγιείς. Είναι ωραίο να γυμναζόμαστε συχνά και με ένταση αλλά είναι πολύ δυσάρεστο να καταλήγουμε σοβαρά τραυματισμένοι, επειδή δε γνωρίζουμε βασικές αρχές κατά τη διάρκεια της άσκησης και γιατί νομίζουμε, ότι αν δεν πονέσουμε δε βελτιωνόμαστε. Διαβάστε λοιπόν κάποιες συμβουλές που βοηθούν στην αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων. Η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο. Μην υποθέσετε ότι μπορείτε να φάτε ή να πιείτε ό, τι θέλετε, γιατί το τρέξιμο θα κάψει τις θερμίδες - οι δίαιτες που είναι πλούσιες σε κορεσμένο λίπος μπορεί να οδηγήσουν σε περαιτέρω καρδιακά προβλήματα. Την ημέρα που τρέχετε είναι καλό να κάνουμε ένα πολύ ελαφρύ και μικρό γεύμα που να περιλαμβάνει πολλούς υδατάνθρακες και λίγες πρωτείνες 2 έως 3 ώρες πριν τον αγώνα. Διαλέγουμε πάντα το κατάλληλο για τον τύπο του ποδιού μας αθλητικό υπόδημα.

   ·    πριν από  5 ημέρες 9 ώρες  ·    

Medlabgr.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ολα τα Άρθρα

Blogs

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Υγεία
Ροή videos

Από την ενότητα: Υγεία
  • Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη (14 Νοεμβρίου)

    πριν από 2 ώρες 53 λεπτά

  • Membrane in a minute: Singapore scientists produce in-vitro human skin

    πριν από 7 ώρες 23 λεπτά

Πρόγραμμα | Δείτε Τώρα

ΕΡΤ 2
04:45
ΕΞΙ ΑΔΕΛΦΕΣ
Σειρά
ΕΡΤ 1
04:35
Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Σόου
ΣΚΑΪ
04:30
ΜΕΣΗΜΕΡΙ
Άλλο
ANT1
04:00
ΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ
Παιδική εκπομπή
Kontra Channel
04:00
KONTRA NEWS
Ειδήσεις
MAD TV
04:00
MUSIC NON STOP INTL
Σόου
MTV
04:00
M IS FOR MUSIC
Σόου
ΕΡΤ 3
04:00
ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΑ
Σόου
Βουλή
01:30
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Άλλο

Πρωτοσέλιδα

Palo presentation