ΑΑΔΕ: Νέα ψηφιακή εφαρμογή για την εξυπηρέτηση ατόμων με επικοινωνιακές δυσκολίες
Η ΑΑΔΕ προχωρά στην πιλοτική εφαρμογή μιας νέας καινοτόμου υπηρεσίας που απευθύνεται σε άτομα με δυσκολίες στην επικοινωνία. Στόχος της νέας πλατφόρμας είναι η ενίσχυση της προσβασιμότητας και η παροχή ισότιμων υπηρεσιών σε όλους τους πολίτες, διευκολύνοντας τη διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης. Η εφαρμογή αυτή προσφέρει τη δυνατότητα να πραγματοποιούνται υπηρεσίες μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) και της πλατφόρμας myAADElive, καλύπτοντας θέματα που αφορούν το Εισόδημα, το Μητρώο, καθώς και τη χορήγηση "ΑΦΜ και Κλειδάριθμου" ή μόνο "Κλειδάριθμου". Η εξυπηρέτηση αυτή παρέχεται με την υποστήριξη της τεχνολογίας αιχμής και την υποστήριξη AI για τη μετάφραση και την υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο. Υπηρεσίες για άτομα με αναπηρία Η νέα πλατφόρμα παρέχει καινοτόμα χαρακτηριστικά για άτομα με δυσκολία στην ακοή, όπως αυτόματους υποτίτλους στα Ελληνικά σε πραγματικό χρόνο, καθώς και διαδικτυακή διερμηνεία στην...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(33)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(25)
- Θεσσαλία(232)
- Θεσσαλονίκη(8)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(117)
- Μακεδoνία(48)
- Πελοπόννησος(41)
- Στερεά Ελλάδα(38)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.